Cosmote România, unul dintre principalii operatori interni de telefonie mobilă, a înregistrat în primele nouă luni ale anului venituri de 310,4 milioane de euro, în creştere cu 52,6% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2008, ca urmare a creşterii numărului de clienţi, informează un raport al companiei.
La sfârşitul lunii septembrie, Cosmote avea înRomânia 6,6 milioane de clienţi, faţă de 5,24 cât înregistra în aceeaşi perioadă a anului trecut. Aproximativ 20 dintre clienţii Cosmote România au abonament, restul fiind posesori ai cartelelor prepaid. Venitul mediu pe utilizator al Cosmote România a fost de 5 euro în primele nouă luni ale acestui an, în stagnare faţă de 2008.
Compania a avut încasări de 203,4 milioane euro în primele nouă luni ale anului trecut.
Profitul OIBDA (înainte de includerea deprecierii şi a amortizării) al Cosmote România a avansat la 54,9 milioane de euro în perioada ianuarie-septembrie, de la 10,6 milioane de euro în intervalul corespunzător din 2008.
„Veniturile totale au urcat în trimestrul al treiela cu 24%, la 107,4 milioane de euro, în timp ce încasările din servicii s-au majorat cu 14,7%, faţă de o contracţie estimată a pieţei de aproape 20%“, se arată în raportul grupului elen OTE, acţionarul majoritar al Cosmote România.