Vodafone a lansat astăzi în România noua poziţionare globală de brand, „Power to you”, împreună cu noi servicii de Internet. „Noua identitate a brandului Vodafone este un pas înainte în evoluţia business-ului nostru şi a culturii noastre organizaţionale. Trecerea de la „Trăieşte fiecare clipă” la „Power to you” arată dorinţa noastră de a pune clienţii în mod explicit în centrul a tot ceea ce facem şi de a le oferi o experien�
Vodafone a lansat astăzi în România noua poziţionare globală de brand, „Power to you”, împreună cu noi servicii de Internet.
„Noua identitate a brandului Vodafone este un pas înainte în evoluţia business-ului nostru şi a culturii noastre organizaţionale. Trecerea de la „Trăieşte fiecare clipă” la „Power to you” arată dorinţa noastră de a pune clienţii în mod explicit în centrul a tot ceea ce facem şi de a le oferi o experienţă mai bună în toate punctele de interacţiune cu brandul Vodafone, a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone România.
Dincolo de promisiunea de brand, începând de astăzi, operatorul a lansat noi servicii de acces la e-mail şi la comunităţile sociale online, precum Facebook, Twitter, Hi5, direct pe telefonul mobil, la tarife avantajoase.
„Pentru a răspunde aşteptărilor clienţilor noştri, de simplitate în utilizare şi accesibilitate a tarifelor, am creat noul serviciu , care integrează browser-ul Opera Mini şi este disponibil pe un portofoliu extins de telefoane. Acum, clienţii nostri, atât abonaţii, cât şi utilizatorii de cartelă, pot să intre în conturile lor de Yahoo!, Gmail sau Hotmail la fel de uşor ca şi de pe computer, oriunde şi oricând, pentru numai 1,99 euro / lună”, a spus Karsten Wildberger, Chief Commercial Officer Consumer Unit Vodafone România.
O nouă versiune a *222
Cu Vodafone Internet pe mobil, utilizatorii au acces la Internet de pe orice telefon care este dotat cu un browser