UPC România avea, la finele primelor nouă luni, 1,237 milioane clienţi, cu 3,8% mai puţini comparativ cu nivelul de 1,286 milioane raportat la sfârşitul lunii septembrie 2008, câştigând teren pe serviciile de cablu TV digital, internet şi telefonie, dar cu mai puţini utilizatori pe cablu analog. Astfel, clienţii companiei aveau în derulare, la 30 septembrie, 1,638 milioane de abonamente, faţă de 1,623 milioane de contracte după primele nouă luni ale lui 2008, dintre care 1,237
UPC România avea, la finele primelor nouă luni, 1,237 milioane clienţi, cu 3,8% mai puţini comparativ cu nivelul de 1,286 milioane raportat la sfârşitul lunii septembrie 2008, câştigând teren pe serviciile de cablu TV digital, internet şi telefonie, dar cu mai puţini utilizatori pe cablu analog.
Astfel, clienţii companiei aveau în derulare, la 30 septembrie, 1,638 milioane de abonamente, faţă de 1,623 milioane de contracte după primele nouă luni ale lui 2008, dintre care 1,237 milioane pe serviciile video, 256.400 pe internet, respectiv 144.500 pe segmentul de telefonie, se arată într-un raport prezentat joi de grupul american Liberty Global, din care face parte UPC Holding, înregistrată în Olanda.
La sfârşitul lunii septembrie a anului trecut, UPC România avea 1,286 milioane clienţi la serviciile video, 225.300 la internet, respectiv 120.600 pe telefonie, conform raportului trimestrial publicat de companie la acea dată.
Minus 200.000 de clienţu la serviciul de cablu TV analog
UPC a pierdut peste 200.000 de utilizatori ai serviciilor de cablu TV analog, numărul de clienţi de pe acest segment coborând de la 1,075 milioane la 872.800 în perioada analizată, recuperând însă acest declin prin serviciile de cablu TV digital şi DTH (televiziune prin satelit).
Compania avea la sfârşitul lunii septembrie 202.900 de abonaţi la serviciile de cablu digital, faţă de numa