Agenţiile imobiliare de cartier au găsit o nouă breşă în piaţă pentru a-şi menţine activitatea pe timp de criză, după ce blocajul imobiliar i-a dus pe majoritatea la faliment. În acest moment, administrarea de imobile pentru Asociaţiile de Proprietari începe să devină o nouă practică printre agenţii. „Am început activitatea pe partea de administrare odată ce imobiliarele au început să moară. Din această zonă avem un venit constant şi am observat că este o tend
Agenţiile imobiliare de cartier au găsit o nouă breşă în piaţă pentru a-şi menţine activitatea pe timp de criză, după ce blocajul imobiliar i-a dus pe majoritatea la faliment. În acest moment, administrarea de imobile pentru Asociaţiile de Proprietari începe să devină o nouă practică printre agenţii.
„Am început activitatea pe partea de administrare odată ce imobiliarele au început să moară. Din această zonă avem un venit constant şi am observat că este o tendinţă în piaţă pe atragerea unor firme specializate în administrarea blocurilor“, a declarat pentru capital.ro Răzvan Petrişor, directorul general al Art Imob Grup.
Agenţia a început să ofere servicii de administrare din acest an şi până acum are în portofoliu circa 1.000 de apartamente din Bucureşti, de la 18 Asociaţii de Proprietari. Tarifele practicate de Art Imob sunt în funcţie de numărul de apartamente din bloc. Astfel, pentru imobile cu până la 50 de apartamente, tariful este de 10 lei/locuinţă, dar nu mai puţin de 350 de lei, plus TVA, pentru imobilele cu un număr de apartamente între 51 şi 150, tariful este de 8 lei/locuinţă, iar pentru cele până în 250 de apartamente, preţul practicat este de 6 lei/locuinţă.
„Una e să ai o firmă care să îţi dea factură contra serviciilor presatate şi alta e un bătrânel pe care trebuie să îl plăteşti şi nu îţi poate răspunde prompt solicitărilor. Plus că au fost cazuri de persoane fizice