Brandul turistic al Romaniei va fi realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA, asociere desemnata castigatoare la licitatia organizata de Ministerul Turismului. Castigatoare a fost declarata oferta cu pretul cel mai scazut, se arata intr-un comunicat al ministerului citat de Hotnews.
Suma pe care o va plati Ministerul Turismului pentru serviciile asocierii castigatoare este de 894.970 de euro, bani alocati Romaniei in acest scop de catre Uniunea Europeana, prin Programul Operational Regional - Domeniul Major de Interventie 5.3: "Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica".
Pentru brandul turistic al Romaniei au concurat treisprezece companii sau grupuri de companii, din care trei s-au calificat in ultima etapa a selectiei. Brandul va fi realizat pana cel tarziu in luna aprilie a anului viitor. Brandul presupune elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism; determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii; identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica; conceptualizarea, crearea si proiectarea identitatii vizuale a brandului, liniile directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare.
Brandul turistic al Romaniei va fi realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA, asociere desemnata castigatoare la licitatia organizata de Ministerul Turismului. Castigatoare a fost declarata oferta cu pretul cel mai scazut, se arata intr-un comunicat al ministerului citat de Hotnews.
Suma pe care o va plati Ministerul Turismului pentru serviciile asocierii castigatoare este de 894.970 de euro, bani alocati Romaniei in ac