Inspectorii Primăriei Capitalei au demolat ieri două clădiri de pe Strada Orhideelor, aceste imobile, aflate în proprietatea municipalităţii în urma exproprierii, fiind ultimele care au mai rămas de dezafectat pentru continuarea lucrărilor la Pasajul Basarab.
Foştii proprietari şi-au încasat drepturile băneşti, aşa că nu mai aveau nici un motiv să ocupe spaţiile respective. Pasajul suprateran Basarab va face legătura rutieră şi de tramvai între Bulevardul Nicolae Titulescu - Şoseaua Orhideelor - Podul Grozăveşti - Bulevardul Vasile Milea şi, respectiv, Şoseaua Grozăveşti, întregindu-se astfel inelul principal de circulaţie al Bucureştiului în partea de nord-vest. Acesta va traversa Râul Dâmboviţa peste podul existent şi calea ferată, în zona Gării de Nord.
Lucrările la Pasajul Basarab au început în octombrie 2006 şi ar fi trebuit să fie finalizate în primăvara anului 2009 (conform contractului, la doi ani şi patru luni de când a fost emis ordinul de începere). Asta teoretic, pentru că practic constructorul a întârziat finalizarea proiectului cu 18 luni. Aşa că bucu-reştenii vor circula pe pasajul suprateran abia la sfârşitul lui 2010, dacă lucrurile vor merge conform graficului stabilit. Inspectorii Primăriei Capitalei au demolat ieri două clădiri de pe Strada Orhideelor, aceste imobile, aflate în proprietatea municipalităţii în urma exproprierii, fiind ultimele care au mai rămas de dezafectat pentru continuarea lucrărilor la Pasajul Basarab.
Foştii proprietari şi-au încasat drepturile băneşti, aşa că nu mai aveau nici un motiv să ocupe spaţiile respective. Pasajul suprateran Basarab va face legătura rutieră şi de tramvai între Bulevardul Nicolae Titulescu - Şoseaua Orhideelor - Podul Grozăveşti - Bulevardul Vasile Milea şi, respectiv, Şoseaua Grozăveşti, întregindu-se astfel inelul principal de circulaţie al Bucureştiului în parte