Agentia interactiva Kondiment a lansat saptamana platforma de marketing online Kombo, care integreaza simultan instrumente Google printre care Google AdWords si Google Analytics si care se adreseaza in special clientilor mici si medii. Lucian Despoiu, director general si fondator Kondiment, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street depre tintele acestui proiect si evolutia Kondiment in anul bugetelor cheltuite mai inteligent.
Proiectul Kombo a fost realizat prin colaborarea dintre patru birouri ale Kondiment GmbH – Bucuresti, Munchen, Yerevan si Chicago. In faza initiala proiectul a presupus costuri directe de peste 100.000 de euro.
“E tipul de proiect in care se va investi consistent. Ma astept ca la finalul lui 2010 sa vorbim de investitii de 300-400.000 de euro. Kombo va trece cu siguranta pe profit in septembrie 2010”, declara Lucian Despoiu (foto).
Potrivit acestuia, costurile medii ale unei campanii realizate pe Kombo se vor situa in jurul valorii de 250 euro, utilizatorii urmand sa investeasca anual intre 1.000 si 5.000 de euro.
Platforma Kombo a fost lansata pentru inceput doar in Romania, urmand ca incepand de anul viitor aceasta sa fie accesibila si in Bulgaria, Turcia, Germania si ulterior SUA.
“Numarul de clienti pe care ii vom aduce in platforma spre deosebire de agentiile interactive sau agentiile de media nu se mai numara in zeci sau sute, se numara in mii. Obiectivul este ca la nivel global sa mai lansam Kombo si in Bulgaria, Turcia, Germania si in cele din urma in Statele Unite, astfel incat sa ajungem undeva in jurul cifrei de 20.000 clienti la finalul anului viitor”, spune Despoiu.
Motivul pentru care grupul Kondiment a ales Romania pentru lansarea Kombo a tinut de “contect, de momentul in care se afla piata online locala”, potrivit lui Lucian Despoiu.
“E o piata neadresata pe segmentul de marketing on