Capitala incepe la randul sau sa se alinieze la trendul bio care in strainatate a devenit de mult o adevarata industrie. In Bucuresti s-au deschis in vara primele doua magazine ale lantului BioGood,dedicate in intregime produselor bio alimentare, certificate international. Cele doua unitati au aparut in zona Baneasa si in Piata Dorobantilor printr-o investitie de 800.000 de euro si au in "meniu" peste 500 de produse, de la legume, fructe, carne si peste pana la oua, lactate, produse de panificatie, condimente, dulciuri si game speciale pentru copii. Iar dintre acestea, conform reprezentantilor afacerii, cel mai bine vandute sunt momentan fructele si legumele, sucurile naturale 100%, lactatele, carnea si produsele speciale, cum ar fi produsele fara gluten, zahar sau cele pe baza de lapte de capra, aduse la cererea clientilor.
Magazinul BioGood din Calea Dorobantilor arata cu totul altfel decat un magazin normal, aglomerat cu oferte si designuri. Aici produsele sunt aranjate meticulos pe rafturi, intr-un spatiu amenajat in stil occidental, unde predomina culorile alb si verde crud. Iar in dreptul fiecarei sectiuni sunt asezate placute care povestesc despre beneficiile produselor bio pentru sanatate. Preturile sunt semnificativ mai mari decat intr-un supermarket clasic, cu produse conventionale, dar pentru cei familiarizati cu termenii de bio sau organic, acestea nu mai sunt o surpriza.
Proprietarii afacerii BioGood spun ca deja au clienti fideli si se gandesc la dezvoltarea businessului si in alte orase mari din tara pentru ca, desi inca la inceput, piata de bio este in crestere.
Capitala incepe la randul sau sa se alinieze la trendul bio care in strainatate a devenit de mult o adevarata industrie. In Bucuresti s-au deschis in vara primele doua magazine ale lantului BioGood,dedicate in intregime produselor bio alimentare, certificate international