Romtelecom si UPC au castigat clienti pe internet si televiziune chiar daca si-au redus ratele de crestere, arata rezultatele financiare ale celor doua companii pe al treilea trimestru.
Romtelecom a castigat 76.000 de clienti noi in T3 pe TV si internet, cresterea ajutand operatorul sa compenseze scaderile continue de pe telefonia fixa, principala sa linie de business. Fata de anul trecut baza de clienti pe TV si net a urcat cu 49, respectiv 33%.
UPC, al doilea operator de cablu TV, a castigat intr-o luna de zile 3.000 de clienti pentru cel mai scump serviciu al sau - televiziunea de inalta definitie, iar peste 23.000 de utilizatori au migrat in T3 de la cablul analogic la cel digital. "Nivelul vanzarilor (de servicii - HD n. red.) in acest interval scurt de timp se situeaza peste estimarile noastre initiale", a comentat Severina Pascu, directorul financiar al UPC.
Romtelecom si UPC au castigat clienti pe internet si televiziune chiar daca si-au redus ratele de crestere, arata rezultatele financiare ale celor doua companii pe al treilea trimestru.
Romtelecom a castigat 76.000 de clienti noi in T3 pe TV si internet, cresterea ajutand operatorul sa compenseze scaderile continue de pe telefonia fixa, principala sa linie de business. Fata de anul trecut baza de clienti pe TV si net a urcat cu 49, respectiv 33%.
UPC, al doilea operator de cablu TV, a castigat intr-o luna de zile 3.000 de clienti pentru cel mai scump serviciu al sau - televiziunea de inalta definitie, iar peste 23.000 de utilizatori au migrat in T3 de la cablul analogic la cel digital. "Nivelul vanzarilor (de servicii - HD n. red.) in acest interval scurt de timp se situeaza peste estimarile noastre initiale", a comentat Severina Pascu, directorul financiar al UPC.