Peste anumite locuri din Bucuresti s-a asternut primavara, in mijlocul toamnei tarzii. De exemplu, in magazinul MioBio, care tocmai s-a deschis pe strada Jules Michelet, a inflorit levantica in forma de sapunuri cu arome de Provence. Si daca deschizi usa magazinului, pe langa tine se strecoara afara arome de ceai verde, captive altfel in flacoane mici de parfum.
La MioBio gasesti, randuite pe rafturi, cutii de creme hidratante, parfumuri pentru casa din esente exotice, sapunuri ce miros a curat si putina levantica, ceaiuri aromate si tot felul de "cosmeticale" naturale. Magazinul a fost deschis, printr-o investitie de 30.000 de euro, de catre Alma Rusu, managing partner, care, inainte de intra in domeniul bio, a lucrat timp de 12 ani in resurse umane in cadrul unor companii multinationale - dintre care 6 ani in sectorul bancar, pentru HVB si Unicredit Tiriac Bank. Anul trecut insa, s-a decis ca e timpul pentru o pauza ce s-a transformat in an sabatic, perioada in care s-a conturat si ideea dezvoltarii unei afaceri proprii.
"Am deschis MioBio pentru ca e o afacere ce a venit din pasiunea pentru domeniul bio; cred cu tarie in evolutia bio si in Romania. In tara, pe acest sector, s-a dezvoltat in mod special businessul online, exista firme care in anii trecuti au facut pionierat si ne bucuram ca am putut sa ne alaturam lor. Si noi ne numaram acum printre pionieri, deoarece, pe langa online shop (miobio.ro), am vrut sa deschidem si un boutique la standarde europene, dedicat cosmeticelor bio si bazat pe conceptul multibrand", spune Rusu.
In magazin se gasesc produse de la Susanne Kaufmann, Florascent, Primavera, Rampal Latour, Less is More, Annemarie Borlind si, in curand, de la Weleda si Weleda Baby. Produsele sunt aduse din zone cu traditie bio (Germania, Austria, Franta) si portofoliul include, pe langa branduri globale, si produse cosmetic