Cresterile sustinute a numarului de clienti la internet, telefonie fixa si televiziune digitala prin satelit, dar mai ales atragerea unui numar tot mai important de utilizatori pentru serviciile de televiziune prin cablu digital au compensat scaderea la cablu analogic si au adus in T3 pentru UPC Romania primele cresteri ale veniturilor din ultimii doi ani.
Al doilea operator pe piata locala de cablu TV inregistra la sfarsitul primului semestru din acest an venituri de 61 milioane de euro, in scadere cu 19% fata de iunie 2008, la finalul lui septembrie, UPC Romania obtinand primele rezultate financiare in crestere, potrivit raportului financiar al Liberty Global, grupul american catre controleaza compania.
In raport nu sunt oferite rezultatele financiare pentru Romania, ci doar numarul de clienti, veniturile urmand a fi comunicate pana la finalul lunii.
“Dupa o perioada plina de provocari, marcata de o serie de schimbari si consolidari interne la nivelul organizatiei, UPC Romania este pregatita pentru viitor”, a declarat Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.
In trimestrul al treilea numarul de abonati al UPC pe segmentul de televiziune a fost de 1,237 mil de persoane, in scadere cu 3,8% fata de 1,248 mil de utlizatori in iunie.
Potrivit reprezentantilor UPC, scaderea cu 40.100 de abonati la serviciile de televiziune prin cablu analogic, intre iulie si finalul lui septembrie compania ajungand la 872.800 de clienti pe acest segment, este contrabalansata in venituri de cresterea la serviciile de televiziune digitala, si in special la cele prin cablu digital.
Cablul digital, un serviciu premium fata de cablul analogic este segmentul care a inregistrat cele mai mari cresteri de clienti ajungand la 202.900 de abonati, prin atragerea de 23.300 de persoane in T3, in timp ce telefonia fixa, internetul si televiziunea digital