Dominic Gettins
Cum sa scrii reclame de succes
Editura Publica
Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca "oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt inundati de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, in fiecare zi". Traim intr-o aglomeratie de memo-uri si rapoarte. Multi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva. Cum ne putem croi drumul in aceasta avalansa? Cum ne putem asigura ca mesajul nostru are impact si mai ales un impact rapid asupra publicului? In primul rand cu un text inteligent, simplu si artistic.
Dominic Gettins explica tehnicile si principiile care asigura succesul si eficienta unui text publicitar. Si o face pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presa si chiar pentru memo-uri si rapoarte.
Trebuie sa citesti "Cum sa scrii reclame de succes" chiar daca nu lucrezi in publicitate. Cele opt reguli si fiecare din textele analizate in carte iti rafineaza scrisul!
"Ca si Wally Ollins, cu al sau Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat si ras-confirmat, sa scrie o lucrare in genul <