Directorul general al companiei UPC România, Jack Mikaloff, a recunoscut, joi seară, în cadrul unei întâlniri cu reprezentanţii Oficiului pentru Protecţia Consumatorilor (OPC) Cluj, că operatorul nu a procedat corect când a emis câteva mii de somaţii de plată a unor facturi restante din anii 2001-2007, fără a putea dovedi dacă restanţele existau sau nu. Sursa: Remus Muntean
Astfel, reprezentanţii companiei au recunoscut, prin intermediul unui comunicat de presă, că au recurs la practici comerciale in corecte şi că orice încasare a unor sume de bani restante a fost stopată.
„Discuţiile avute cu repre zentanţii OPC Cluj au fost benefice. De acum înainte va fi înfiinţat un departament care se va ocupa de re clamaţiile abonaţilor. Referitor la celelalte probleme, nu vreau să comentez”, a declarat directorul Jack Mikaloff, după aproape patru ore de discuţii cu inspectorii OPC Cluj.
Reclamaţii la OPC
Întâlnirea dintre cele două părţi a avut loc după ce, miercuri, OPC Cluj a amendat societatea cu 60.000 de lei pentru că nu respectă legislaţia în vigoare privind protecţia consumatorului şi a sigilat birourile filialei din Cluj-Na po ca, din cauză că nu exista o persoană care să se ocupe de plângerile clienţilor.
Controlul inspectorilor OPC a fost declanşat de numeroasele plân geri primite de la clujenii care acuzau compania UPC că practică tarife diferenţiate pentru acelaşi pa chet de servicii oferite.
„Am fost să plătesc factura la UPC şi am văzut în faţa mea un domn care, pentru acelaşi pachet ca al meu, avea de achitat 24 de lei, în timp ce eu trebuia să achit 34 de lei. Am întrebat casiera despre această diferenţă şi abia atunci am aflat că pot încheia un act adiţional prin care preţul abonamentului se va reduce cu 10 lei. De ce n-am fost informat în legătură cu această chestiune? Tot din întâm