Compania petrolieră MOL România renegociază contractele cu toţi furnizorii şi îşi amână cheltuielile care nu sunt strict necesare, pe fondul crizei economice, mizând pe o dezvoltare calitativă, şi nu cantitativă, a reţelei de benzinării, a declarat directorul de vânzări al companiei, Camelia Ene, citată de NewsIn.
"Am analizat şi analizăm în continuare cu atenţie atât cheltuielile, cât şi veniturile potenţiale legate de oportunităţile de investiţii, propunându-ne să fim o reţea de benzinării eficientă. Minimizăm sau amânăm toate costurile care nu sunt strict necesare şi care nu afectează semnificativ operaţiunile desfăşurate. Una dintre măsurile pe care le-am luat este renegocierea contractelor cu furnizorii de electricitate, de exemplu, utilităţi, produse alimentare, băuturi", a declarat Camelia Ene.
Aceasta a precizat că, până în prezent, MOL România nu a contractat împrumuturi de pe piaţa bancară.
"Strategia noastră în perioadă de criză este îndreptată spre creşterea eficienţei, ţinând cont de aşteptările clienţilor noştri şi potenţialului pieţei. Printre măsurile uzuale pe care le luăm în contextul actual se numără analiza zilnică a poziţiei de lichiditate a companiei, încercând să evităm orice acţiune care ar putea-o afecta. De asemenea, previzionăm săptămânal fluxul de numerar şi optimizarea acestuia. Concomitent derulăm programe de optimizare a operaţiunilor desfăşurate, de reducere a costurilor şi de utilizare cât mai eficientă şi mai prudentă a resurselor deţinute", a afirmat Camelia Ene.
Directorul de vânzări al MOL România consideră totodată că business-ul trebuie privit în ansamblu, identificând atât oportunităţile de creştere, cât şi eficientizarea costurilor. "Nu este realistă o reducere uniformă a tuturor capitolelor de cheltuieli", a mai spus Camelia Ene.
MOL România: Luăm în calcul că şi 2010 va fi un an marcat de efectel