Cele mai populare reclame TV din România sunt, în prezent, cele în care apar personaje publice. Specialiştii în publicitate explică pentru capital.ro faptul că situaţia nu e câtuşi de puţin întâmplătoare: criza îi face pe advertiseri să îşi asume cât mai puţine riscuri atunci când vine vorba de a promova noi concepte de comunicare, iar VIP-urile sunt considerate mai mult decât oricând o garanţie, o „plasă de siguranţă”. Agenţia de publicitate McCann
Cele mai populare reclame TV din România sunt, în prezent, cele în care apar personaje publice. Specialiştii în publicitate explică pentru capital.ro faptul că situaţia nu e câtuşi de puţin întâmplătoare: criza îi face pe advertiseri să îşi asume cât mai puţine riscuri atunci când vine vorba de a promova noi concepte de comunicare, iar VIP-urile sunt considerate mai mult decât oricând o garanţie, o „plasă de siguranţă”.
Agenţia de publicitate McCann Erickson este responsabilă pentru cele mai populare reclame care sunt difuzate, în ultima vreme, pe micul ecran. După ce i-a făcut pe Smiley, Cerebel, Alex şi Moga să-şi dea palme sau să cânte pe masă şi le-a făcut cunoştiinţă „Mondenilor” cu Leonard Doroftei, Ramona Bădescu şi Bănel Nicoliţă, cei de la McCann au realizat o campanie ai cărei protagonişti sunt Răzvan, Dani, Vlăduţ şi Puya.
Fiecare dintre vedete este pusă în situaţii stânjenitoare de apelurile telefonice interminabile primite de la membrii familiei. Mulţi se întrebau dacă persoanele care apar în reclame alături de Răzvan, Dani, Vlăduţ şi Puya sunt chiar membri familiei. „Da, personajele care apar alături de vedetele menţionate sunt membrii familiei, în spot jucându-şi chiar rolul din viaţa reală. Reclamele amintite promovează noul nostru abonament Vodafone Familia. Persoanele publice pe care le-am folosit în această campanie sunt uşor recunoscute d