Un număr record de 1,2 miliarde de internauţi cu vârste de peste 15 ani au petrecut, în septembrie, peste 27 de miliarde de ore online, adică circa 22 de ore şi 30 de minute de persoană, potrivit unui studiu al companiei de cercetare comScore. Internauţii au accesat de cele mai multe ori aplicaţii Microsoft (14,5%), Google (9,3%) sau Yahoo (6,3%), precum şi platforma de socializare Facebook (5,1%). Aplicaţia Microsoft cea mai folosită de internauţi a fost serviciul de mesagerie in
Un număr record de 1,2 miliarde de internauţi cu vârste de peste 15 ani au petrecut, în septembrie, peste 27 de miliarde de ore online, adică circa 22 de ore şi 30 de minute de persoană, potrivit unui studiu al companiei de cercetare comScore.
Internauţii au accesat de cele mai multe ori aplicaţii Microsoft (14,5%), Google (9,3%) sau Yahoo (6,3%), precum şi platforma de socializare Facebook (5,1%).
Aplicaţia Microsoft cea mai folosită de internauţi a fost serviciul de mesagerie instant Windows Live Messenger, care reprezintă 70% din timpul total acordat de internauţi produselor Microsoft. Pe de altă parte, platforma YouTube a contabilizat jumătate din totalul de 2,5 miliarde de ore petrecut de internauţi pe site-urile Google.
ComScore a remarcat că timpul petrecut de internauţi pe Facebook, pe primul loc în topul reţelelor de socializare din lume, cu 300 de milioane de utilizatori, s-a triplat comparativ cu septembrie 2008.
Popularitatea site-urilor se schimbă în funcţie de continente, Microsoft fiind pe primele locuri în Europa, America Latină, Africa şi Orientul Mijlociu, în timp ce Yahoo domină în America de Nord.
SURSA: MEDIAFAX