"Business-ul online se indreapta spre un model bazat pe performanta. Vom incerca sa ne dezvoltam mai departe reteaua in aceasta directie", in conditiile in care criza accelereaza "tendinta catre mediile digitale", afirma pentru HotNews.ro Thomas Landolt, CEO ARBOmedia AG si sef peste operatiunile internationale ale grupului Goldbach Media. In Romania, ARBOmedia cauta in continuare, dupa un an, un partener pentru activitatile de editare de presa scrisa, dar isi concentreaza atentia asupra mediilor digitale si electronice si este interesata de o revenire pe viitor in vanzarile de publicitate TV, dupa cum spune el.
Thomas Landolt, care a condus Ringier Romania in perioada 2003-2006, s-a alaturat Goldbach Media la inceputul anului trecut. In septembrie 2008, Goldbach Media, grup specializat in noile media, a anuntat ca a preluat controlul asupra grupului german ARBOmedia, la care este afiliata reteaua European Media Investment (EMI), prezenta si pe piata de presa scrisa locala din Romania. Anul acesta, EMI Romania a renuntat la mai multe dintre publicatiile din portofoliul sau.
Thomas Landolt a discutat cu HotNews.ro pe marginea lansarii ARBOradio, retea de posturi locale independente de radio pe care ARBO le va reprezenta in vanzarea spatiului publicitar.
Rep.: Cum a afectat criza planurile ARBOmedia de reorganizare a activitatilor sale, dupa preluarea de catre Goldbach, in urma cu un an?
Thomas Landolt: Pe de o parte, criza ne afecteaza pentru ca totul merge mai incet, nu mai ai aceleasi resurse, in termeni de bani - toata lumea are aceeasi problema. Pe de alta parte, exista tendinta, deja existenta, catre mediile digitale, tendinta care este accelerata de criza.
Rep.: Dar care sunt principalele zone unde ARBOmedia intentioneaza sa investeasca mai mult si unde urmareste sa-si reduca in continuare resursele alocate, in