Internetul joaca un rol din ce in ce mai important in campaniile electorale. Candidatii la alegerile prezidentiale au descoperit in acest an si avantajele retelelor sociale si de micro-blogging, care ii implica in procesul electoral exact pe tinerii care erau mai putin interesati.
Corriere della Sera a facut o analiza a campaniei electorale online din Romania si anunta ca, pe Internet, castigator detasat la alegerile prezidentiale ar fi candidatul Partidului Verde, Remus Cernea.
Jurnalistii italieni scriu ca Remus Cernea are mai multi fani pe Facebook chiar si decat actualul presedinte Traian Basescu. Despre Cernea, Corriere della Sera mai scrie si ca a ales campania online deoarece fondurile partidului sau sunt limitate.
Daca pe Facebook are peste 3000 de prieteni, blogul lui Remus Cernea este accesat in fiecare zi de aproximativ 9000 de vizitatori unici, potrivit unui comunicat al Partidului Verde remis Ziare.com.
Remus Cernea este si cel mai vechi internaut dintre candidatii la alegerile prezidentiale, el promovandu-si blogul inca dinainte de a depunde semnaturile. Acest lucru poate fi observat si pe Twitter, acolo unde a postat de cele mai multe ori pana acum, mai arata comunicatul.
In opinia candidatului verzilor, Internetul este unul dintre canalele cele mai transparente prin care un candidat se poate promova. Cernea a adaugat ca, desi Internetul cuprinde numai o parte dintre persoanele care merg la vot, acestea pot produce unele surprize.
Internetul joaca un rol din ce in ce mai important in campaniile electorale. Candidatii la alegerile prezidentiale au descoperit in acest an si avantajele retelelor sociale si de micro-blogging, care ii implica in procesul electoral exact pe tinerii care erau mai putin interesati.
Corriere della Sera a facut o analiza a campaniei elector