Mmmm! Miroase extraordinar! Ca tot ceea ce poartă marca Jamie Oliver... Numai că de data aceasta nu mai vorbim despre celebrele lui feluri de mâncare. Nu sunt la mijloc nici pastele lui cu sos dulce de roşii şi urdă gratinate la cuptor, nici puiul cu ghimbir şi tăiţei. Vorbim despre universul uluitor al fragranţelor de tot felul, pe care Jamie Oliver l-a atacat cu aceeaşi vervă cu care intră şi în bucătărie.
Da, aţi citit bine, celebrul bucătar britanic lansează o gamă de parfumuri şi produse pentru casă şi îngrijire corporală, care include, între altele, săpunuri fine, lapte de corp şi lumânări parfumate. Inspirate de miresmele dealurilor Toscanei - să ne amintim că, şi în ce priveşte gastronomia, Jamie Oliver este un fan al Italiei -, parfumurile lui sunt ideale pentru femeile care sunt invitate la o cină romantică, unde preparatele poartă aceeaşi marcă a zvăpăiatului bucătar.
Ar trebui să ne întrebăm ce rol joacă în acest proiect Jools, soţia lui Jamie - mai ales că ea are în spate o carieră de fotomodel! -, dar probabil răspunsul va veni o dată cu lansarea oficială a produselor... Oricum, toată lumea ştie că îşi adoră soţia şi fiicele. Un motiv în plus să creeze pentru ele o linie de parfumuri.
UN BRAND DE SUCCES
Nu e o noutate pentru nimeni faptul că Jamie Oliver nu e un simplu bucătar, ci un brand. Atât de puternic încât, cel puţin teoretic, îşi poate permite să promoveze orice. Să ne amintim că el are deja "un trecut" în ceea ce priveşte marketingul, şi asta dincolo de tot ceea ce înseamnă emisiunile lui, cărţile de bucate, lanţurile de restaurante şi, mai ales, proiectele sociale (şi nu numai)- Jamie's Dinner School, Ministry of Food, Fifteen, Chicken Out sau Save Our Bacon- în care se aruncă cu tot patosul. El "vinde" tot felul de alte produse: oale şi wokuri, maşini de tocat şi râşniţe pentru piper, porţelanuri,