Richard Linning, şeful International Public Relation Association (IPRA) a venit la Bucureşti să ofere, personal, celor de la Rogalski Grigoriu Public Relations trofeele Golden World Awards pentru campania „What a fun time to be here!”, respectiv lansarea oficială a României în Second Life, prin proiectul pilot „Virtual Bucharest”. „What a fun time to be here!” este singura campanie premiată la două categorii în cadrul Galei IPRA de anul ace
Richard Linning, şeful International Public Relation Association (IPRA) a venit la Bucureşti să ofere, personal, celor de la Rogalski Grigoriu Public Relations trofeele Golden World Awards pentru campania „What a fun time to be here!”, respectiv lansarea oficială a României în Second Life, prin proiectul pilot „Virtual Bucharest”.
„What a fun time to be here!” este singura campanie premiată la două categorii în cadrul Galei IPRA de anul acesta, juriul optând pentru 30 de finalişti dintr-o listă iniţială de 342 de campanii înscrise, din întreaga lume. Cele două categorii la care campania „What a fun time to be here!” a fost premiată sunt printre cele mai disputate. Prima, „PR on a Shoestring”, apreciază campanile foarte complexe, în timp ce a doua, „e-PR / Use of Internet”, premiază cele mai creative campanii în care s-au folosit instrumentele online.
Prima recunoaştere a PR-ului românesc
„Faptul că România a primit o distincţie dublă în această gală ar trebui să facă oamenii din industrie foarte mândri, pentru că s-a pus accent pe creativitate, pe folosirea unor instrumente noi şi pe impact. Am observat două trenduri în PR-ul românesc, sunteţi din ce în ce mai tineri şi majoritatea covârşitoare sunteţi femei”, a spus Richard Linning, preşedintele IPRA, la întâlnirea de luni dimineaţă de la sediul companiei de PR Rogalski Grigoriu. Campania s-a evidenţiat prin folosirea simultană a noilor medii (Facebook