Manevră interesantă pe piaţa mondială a dulciurilor : grupul alimentar Kraft Foods a înaintat o ofertă de preluare ostilă a producătorului britanic de dulciuri Cadbury, de 16,7 miliarde de dolari. Această valoare este similară propunerii refuzate în urmă cu două luni.
Manevră interesantă pe piaţa mondială a dulciurilor : grupul alimentar Kraft Foods a înaintat o ofertă de preluare ostilă a producătorului britanic de dulciuri Cadbury, de 16,7 miliarde de dolari. Această valoare este similară propunerii refuzate în urmă cu două luni.
Directorul general al Kraft, Irene Rosenfeld declară că grupul american nu va plăti un preţ supraevaluat pentru Cadbury, după ce conducerea companiei britanice a respins prima ofertă pe motiv că ar fi insuficientă.
"Suntem în continuare convinşi de beneficiile strategice pentru ambele companii din unificarea Kraft şi Cadbury", afirmă Irene Rosenfeld.
Conducerea companiei Cadbury va analiza oferta şi va da un răspuns în cursul zilei de luni. Procedura de preluare ostilă ar putea dura trei luni.
Cadbury este al doilea mare producător de dulciuri din lume, în timp ce Kraft este al patrulea.
Dacă ar prelua compania Cadbury, grupul Kraft ar deveni principalul producător de pe piaţa mondială a dulciurilor, depăşindu-l pe actualul lider, Mars-Wrigley.
Manevră interesantă pe piaţa mondială a dulciurilor : grupul alimentar Kraft Foods a înaintat o ofertă de preluare ostilă a producătorului britanic de dulciuri Cadbury, de 16,7 miliarde de dolari. Această valoare este similară propunerii refuzate în urmă cu două luni.
Manevră interesantă pe piaţa mondială a dulciurilor : grupul alimentar Kraft Foods a înaintat o ofertă de preluare ostilă a producătorului britanic de dulciuri Cadbury, de 16,7 miliarde de dolari. Această valoare este similară propunerii refuzate în urmă cu două luni.
Directorul g