Afacerile Tymbark Maspex România au crescut cu 6% în primele nouă luni, trimestrul al treilea având o evoluţie mai slabă, ca urmare a situaţiei economice precare, a declarat pentru capital.ro Mihaela Burtoi, group brand manager al producătorului de băuturi răcoritoare necarbonatate. Totodată, Tymbark şi-a redus ţinta de creştere pentru acest an la 10%, faţă de 2008, estimarea companiei cu capital polonez de la începutul acestui an fiind o majorare de 20% a vânzărilor. Compan
Afacerile Tymbark Maspex România au crescut cu 6% în primele nouă luni, trimestrul al treilea având o evoluţie mai slabă, ca urmare a situaţiei economice precare, a declarat pentru capital.ro Mihaela Burtoi, group brand manager al producătorului de băuturi răcoritoare necarbonatate.
Totodată, Tymbark şi-a redus ţinta de creştere pentru acest an la 10%, faţă de 2008, estimarea companiei cu capital polonez de la începutul acestui an fiind o majorare de 20% a vânzărilor.
Compania, parte a grupului polonez Maspex Wadowice, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 215 milioane lei, iar afacerile ar putea urca la circa 235 de milioane de lei în acest an.
„La începutul acestui an, am estimat o creştere a cifrei de afaceri pe 2009 de 20% comparativ cu anul 2008. Această estimare a fost una optimistă.Estimăm că până la sfârşitul anului 2009 vom atinge un procent de 10% creştere faţă de anul trecut”, a declarat Burtoi.
Tymbark a finalizat în acest an noul centru de producţie, investiţie care depăşeşte 30 milioane de euro. Fabrica este situată lângă fossta unitate de producţie de la Vălenii de Munte, judeţul Prahova.
Compania exportă 17% din producţie în Bulgaria, Republica Moldova, Ungaria, Cehia şi Polonia.
Promoţii de criză
Producătorul de sucuri a intensificat promoţiile acordate atât consumatorilor cât şi distribuitorilor.
„Pe fondul situaţiei