Comitetul Olimpic şi Sportiv Român (COSR) a selectat Momentum, parte a McCann WorldGroup România, în vederea coordonării serviciilor de advertising şi marketing pentru promovarea în ţara noastră a Jocurilor Olimpice de la Londra 2012. "Dacă până acum cuvântul business era mai puţin folosit în mişcarea olimpică, în ultima perioadă a devenit un punct de referinţă, deoarece sportul este până la urmă un business. Avem nevoie de parteneri puternici în sport, de aceea ne asociem cu una dintre cele mai mari agenţii de marketing conduse de întreprinzători, dar în acelaşi timp oameni entuziasmaţi de sport, lucru foarte important pentru că ne permite să clădim un parteneriat pe termen lung. Trecem astfel la o viteză superioară în ceea ce priveşte imaginea şi marketingul forului olimpic, iar asocierea dintre noi şi Momentum este absolut firească", a declarat Octavian Morariu, preşedintele Comitetului Olimpic şi Sportiv Român.
Rolul Momentum va fi de a valorifica drepturile de proprietate intelectuală deţinute de COSR, iar printre serviciile oferite de agenţie se numără atragerea de parteneri pentru Comitetul Olimpic, realizarea strategiei şi implementarea efectivă a campaniei de promovare a mişcării olimpice în România şi a sportivilor români - atât partea de identitate vizuală, publicitate, organizare de evenimente cât şi media sau marketing digital.
"Ne simţim mândrii că suntem români mai ales atunci când sportivii noştri sunt victorioşi şi Imnul României face înconjurul globului. Noi suntem cu adevărat pasionaţi de sport şi am fost alături de COSR de aproape 9 ani, de fiecare dată când ne-a fost solicitat sprijinul. Ne bucurăm să fim partenerii Comitetului Olimpic şi Sportiv Român şi de această dată", susţine Silviu Şefer, Managing Director Momentum România.
"Vom încerca să promovăm mişcarea olimpică cu tot ce are mai bun. Pentru noi este o mare onoare să