Neîncrederea românilor în plăţile cu cardul este evidentă şi în cazut rezervărilor hoteliere. Potrivit unui sondaj, cei mai mulţi se declară nemulţumiţi de faptul că nu pot să plătească cu numerar, la recepţie, pentru rezervările făcute online. Un sondaj realizat de CaptainGO.com arată că 63% dintre respondenţi susţin că preferă să rezerve online şi să facă plata la recepţia hotelului, în timp ce doar pentru 22% dintre este mai la îndemână să plătească tot
Neîncrederea românilor în plăţile cu cardul este evidentă şi în cazut rezervărilor hoteliere. Potrivit unui sondaj, cei mai mulţi se declară nemulţumiţi de faptul că nu pot să plătească cu numerar, la recepţie, pentru rezervările făcute online.
Un sondaj realizat de CaptainGO.com arată că 63% dintre respondenţi susţin că preferă să rezerve online şi să facă plata la recepţia hotelului, în timp ce doar pentru 22% dintre este mai la îndemână să plătească tot online, cu cardul. Un procent şi mai mic este al celor care preferă să rezerve online şi să achite prin transfer bancar.
Atunci când nu li se oferă posibilitatea să facă plata la recepţia hotelului, 56% dintre cei care recurg la aceste rezervări online se declară deranjaţi, în timp ce pentru 41% dintre ei acesta nu este un motiv de „supărare”.
Această reticentă faţă de plata cu cardul pe internet se poate explica şi prin faptul că jumătate dintre cei intervievaţi nu au făcut, până acum, nicio plată online cu cardul.
Studiul mai arată că, atunci când apelează la un sistem de rezervări hoteliere online, clienţii pun mare accent în primul rând pe o ofertă cât mai bogată de hoteluri din care să aleagă (77%). Aceştia mai pun preţ şi pe ofertele şi tarifele actualizate şi exacte (73%) şi disponibilitatea camerelor în perioada căutată (62%). De asemenea, un aspect important este şi preţul, clienţii dorind ca preţul oferit să fie cel mai