Deşi operatorii nu trimit abonaţilor facturile la timp, fiecare întârziere este penalizată. Facturile operatorilor TV prin cablu ajung cu întârziere în cutiile poştale ale abonaţilor, uneori la două săptămâni de la data scadentă, iar în unele cazuri, deloc. Stop-cablu!
Pe cine dăm vina dacă lună de lună primim cu întârziere nota de plată la cablu sau la internet? Pe poştaşul care nu sună întotdeana de două ori să-ţi lase factura sau pe companiile de profil? La o primă vedere nu avem pe cine. Şi asta pentru că problema este aruncată în „ograda” celuilat. Firmele de telecomunicaţii incriminează Poşta Română şi pun întârzierile pe seama ineficienţei poştaşilor. De cealaltă parte, Poşta spune că nu a înregistrat reclamaţii în ceea ce priveşte întârzierea facturilor livrate de ei.
Citiţi şi:
UPC şi RCS&RDS le întorc spatele clienţilor Cluj: EXCLUSIV VIDEO UPC către clienţii care au primit somaţii: „Nu mai plătiţi nimic”
Veniturilor Romtelecom, în scădere
Poşta Română distribuie însă doar o parte a trimiterilor RCS&RDS, restul fiind distribuit de către companii private de curierat rapid. Ele au tiparite, pe faţa plicului, însemnul de francare al firmei „TP” (Taxe Plătite). Totuşi, în timp ce cabliştii se ceartă cu firmele care distribuie facturile, singurii care au de suferit sunt, evident, clienţii.
Abonamentul se schimbă fără preaviz
„La RCS&RDS mi s-a mărit abonamentul fără acordul meu. Într-o vreme nu mai primeam factura şi eram direcţionat către Poşta Română, că de la ei sunt trimise”, explică Cătălin, un cititor al ziarului Adevărul. Ce pot face ei, când simpla reclamaţie nu îi ajută? Majoritatea decid să-şi schimbe furnizorul de cablu şi internet. Restul se confruntă cu penalităţi usturătoare şi chiar cu întreruperea furnizării serviciilor pentru că nu au achitat fact