Oamenii de afaceri vor beneficia, la hotelul de pe malul Crişului Repede, de servicii de top, săli pentru conferinţe şi spa. „Hilton este un nume de referinţă în lumea serviciilor şi a afacerilor. Faptul că a ales Oradea va fi un atu pentru oraş”, spune consultantul în afaceri Dacian Palladi. „Oradea intră într-o reţea prin acest brand hotelier. Prezenţa companiei americane va aduce o anumită mentalitate şi atitudine, va creşte calitatea serviciilor, standardele şi procedurile”, adaugă el.
Palladi este convins că hotelul se va impune ca o prezenţă importantă pe piaţa afacerilor pentru a merita investiţia. De asemenea, va ajuta la dezvoltarea anumitor sectoare de la care va achiziţiona produse şi servicii locale.
Afaceri cu renume
„Am ales Oradea pentru realizarea primului hotel Doubletree din România după ce am analizat potenţialul economic al oraşului şi al zonei. Apropierea de Apuseni şi de autostradă au fost un avantaj al oraşului”, a spus Ioan Cuzman, preşedintele SIF Banat-Crişana, care realizează investiţia. După încheierea investiţiei, hotelul va fi condus de lanţul hotelier Hilton, care va asigura partea de „know how“ şi servicii. „Acest parteneriat este o garanţie în ce priveşte managementul”, a mai spus Cuzman.
„De şase ani reprezint lanţul hotelier în România şi Europa de Est. Sper ca prezenţa noastră aici să contribuie la creşterea faimei oraşului dumneavoastră în lume”, a spus Didier Martin, vicepreşedinte al corporaţiei pentru Austria, Europa Centrală şi Turcia.
Administraţia locală s-a arătat încântată de prezenţa brandului american la Oradea şi a promis sprijin pentru realizarea infrastructurii. „Prezenţa acestui investitor introduce Oradea pe harta mondială a Hilton şi a turismului de afaceri. Va aduce un plus de atractivitate oraşului”, a spus primarul Ilie Bolojan.
@N_P