Partidul Verde a izbândit un comunicat de presă istoric, în 8 noiembrie 2009, trimis pe emailurile noastre, operă de referinţă a optimismului naiv, din care alegem crema:
"Remus Cernea conduce detaşat pe internet... este câştigătorul absolut al bătăliei de pe internet... este şi cel mai vechi internaut dintre candidaţii la alegerile prezidenţiale... Acest lucru poate fi observat şi pe Twitter, acolo unde Remus a postat de cele mai multe ori până acum. Remus Cernea consideră că, deşi internetul cuprinde numai o parte dintre persoanele care merg la vot, acestea pot produce unele surprize."
Dacă lucrurile sunt deja atât de clare, dacă alegerile sunt tranşate, îi propunem lui Remus Cernea să se considere de pe acum preşedinte şi să adopte urgent următorul plan de măsuri:
- să nu se mai obosească în campanie, ci să se păstreze pentru cei Hi5 ani de mandat,
- să nu mai risipească bani pe timp de criză, ci să ia dela nonstop cele mai bune craksuri pentru cei mai buni crackeri de carduri, fonduri cu care să capitalizeze economia naţională,
- să se instaleze nu la Cotroceni, ci într-un fotoliu nou, rotativ, de piele ecologică, verde dacă se poate, la computerul personal,
- să numească un premier bun comunicator, de pe Twitter,
- să aleagă un ministru de externe cu notorietate, de pe Facebook,
- să nominalizeze un ministru al educaţiei, de pe Wikipedia,
- să identifice un ministru al culturii, iubit şi recunoscut, de pe Youtube,
- să o pună ministresă a turismului pe cea mai competentă, onorabilă şi vizitată doamnă de pe Redtube (poate folosi şi rezerva de cadre de pe alte siteuri, dacă au Categorii diverse şi rezoluţie HD Ready minimum),
- să desemneze ca ministru de interne pe cel mai fidel şi favorabil comentator de pe blogul propriu, forum prin care prezidenţiabilul deja a demonstrat că este