Principalii beneficiari ai tehnologiei tactile sunt, in mod surprinzator, tocmai clientii slab industrializati prin traditie, deoarece tehnologia viitorului nu face altceva decat sa le reaminteasca oamenilor placerea interactiunilor primare: atingerea.
Succesul de care s-a bucurat iPhone-ul celor de la Apple a incurajat implementarea tehnologiei tactile in zone in care, pana nu demult, utilitatea unui ecran interactiv, fie ea si doar pentru divertisment, era pusa sub un mare semn al intrebarii, arata CNN.
Intreprinzatorii care au avut curaj sa investeasca in aceasta tehnologie de varf au avut insa o surpriza placuta si extrem de profitabila, in conditiile in care ultimele estimari arata ca vanzarile vor depasi anul acesta 3,66 miliarde de dolari, iar in urmatorii cinci ani este asteptata o explozie de 145%, pana la pragul de 10 miliarde de dolari.
Cea mai neasteptata constatare a analistilor este insa cea conform careia doar jumatate din aceste incasari vin din produsele electronice, in timp ce restul de 50% sunt generate de retail, industria hoteliera si sistemul educational.
Chiar daca tehnologia tactila a aparut relativ recent in casele si buzunarele consumatorilor obisnuiti, nu trebuie sa uitam ca ecranul tactil se afla deja la trei decenii de existenta, insa pana acum a avut doar un rol secundar, nefiind niciodata popularizat ca piesa de rezistenta a unei ramuri industriale si economice.
O prezentare de moda in vitrina magazinului
Casa de moda Ralph Laurent a inceput sa experimenteze tehnologia tactila inca de acum trei ani, inspirata de filmul Minority Report, spune vicepresedintele departamentului de marketing si publicitate al companiei, David Lauren.
Magazinele Ralph Laurent au fost astfel dotate cu ecrane tactile de 170 de centimetri, montate in vitrine, prin intermediul caro