Situaţie demnă de cascadorii râsului pe singura porţiune din şoseaua de centură a Iaşiului executată până în prezent
Mai citeşte şi:
Şoseaua de centură fără bani în plus
Lucrările la şoseaua de centură începute în urmă cu un an se încurcă în firele de electricitate şi în avize. În satul Uricani, locuitorii se minunează că un stâlp de joasă tensiune a rămas pe partea carosabilă a şoselei de centură. Deşi s-a lucrat pe bucăţi şi doar pe câţiva kilometri din centura municipiului pot circula maşinile, şoferii sunt nevoiţi să ocolească şi urmele lăsate de constructor. „Îl ocolesc zilnic şi cred că numai din prostie şi delăsare se poate întâmpla aşa ceva”, a afirmat Ioan Horga, şofer.
Şefii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) susţin că „se rezolvă”. „Constructorul trebuie să mute acel stâlp împreună cu cei de la E-On. Din câte ştiu eu, documentele sunt în curs de avizare”, a spus Ştefan Ilie, director în cadrul DRDP.
Nu la fel de optimist este cel care prin contract ar trebui să execute lucrările legate de utilităţi. „Treaba este foarte încurcată. Ca şi constructor, eu pot să-l mut oricând, dar nu am temeiul legal, nu am autorizaţiile pe care trebuie să le dea E-on”, a spus Dorin Duduţă, reprezentantul firmei Vega’93 Galaţi care execută lucrările la şoseaua de centură. Reprezentanţii E-on nu au putut formula până în prezent un punct de vedere pentru „Adevărul de Seară”.
"De 22 de ani de când conduc nu mi s-a întâmplat să văd un stâlp în mijlocul unui drum", spune Gheorghe Cimpoi, şofer.
Află mai multe despre încurcăturile de pe şoseaua de centură care ne costă zeci de milioane de euro.