Un sejur turistic în Croaţia care, printre altele, prevedea transport, cazare în camere cu două paturi în hoteluri de două şi trei stele şi mic dejun, a costat-o pe Rodica, o buzoiancă de 48 de ani, aproape 450 de euro. Sursa: Claudia Raţiu
Femeia susţine că a fost cazată în camere cu trei sau patru paturi. În plus, au fost şi persoane care au fost nevoite să doarmă în holul hotelului pentru că încăperile în care trebuiau să fie cazate erau ocupate de alţi clienţi.
Încă de la începutul excursiei, femeia susţine că a avut parte de neplăceri. „Pentru cei din provincie s-a promis transport asigurat până la Bucureşti, dar acest lucru nu s-a întâmplat, deşi autocarul cu care plecam se întorcea de la Iaşi şi, ca să ajungă în Bucureşti, a trecut chiar prin Buzău. În plus, am solicitat locuri la mijlocul autocarului. Sora mea are discopatie lombară şi trebuia să stea cât mai comod. Dar am primit locuri pe ultimul rând, chiar pe roată”, spune, revoltată, Rodica.
Cazare în holul hotelului
La destinaţie, adică după 700 de kilometri parcurşi cu autocarul, mulţi turişti s-au trezit că nu au unde să doarmă. „Unii nu aveau efectiv camere, fiindcă cele care le reveneau erau ocupate. Eu şi alţi colegi am fost cazaţi în camere cu trei şi patru paturi. Am refuzat să dormim cu nişte necunoscuţi, aşa că ne-am petrecut noaptea pe hol. Problema s-a remediat a doua zi, după intervenţia celor de la Ambasada României la Zagreb”, afirmă buzoianca.
Reprezentanţii organizaţiilor care se ocupă de protecţia consumatorilor spun că, dacă agenţia de turism a vândut pachetul turistic cu cazare inclusă în camere cu două paturi şi au primit altfel de încăperi şi dacă se dovedeşte că au fost oameni care au dormit pe hol, agenţia va fi sancţionată şi va trebui să le restituie banii clienţilor.
Oficialii firmei Kara Travel, pri