Constatarea aparţine Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, care a lansat o campanie de informare. Mihail Meiu – director al Autorităţii naţionale pentru protecţia consumatorului spune la RFI că cele mai grave abateri se întâmplă atunci când cineva întreabă de condiţiile de obţinere a unui credit.
Nu semna cu ochii închişi – e un îndemn al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, adresat celor care apelează la serviciile băncilor din România.
Campania de informare a fost demarată ca urmare a unui val de reclamaţii de la cetăţeni. Directorul Autorităţii precizează că, potrivit unui raport al Băncii Mondiale nivelul de informare şi educare financiară a consumatorului roman este extrem de redus.
Cu alte cuvinte, clienţii nu îşi cunosc drepturile, iar băncile profită de asta. Mihail Meiu – director al Autorităţii naţionale pentru protecţia consumatorului spune la RFI că în ultima vreme s-au înmulţit sesizările din partea celor care au credite la bănci.
Multe reclamaţii erau întemeiate, iar instituţiile financiare au fost amendate. . Mihail Meiu – director al Autorităţii naţionale pentru protecţia consumatorului
Constatarea aparţine Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, care a lansat o campanie de informare. Mihail Meiu – director al Autorităţii naţionale pentru protecţia consumatorului spune la RFI că cele mai grave abateri se întâmplă atunci când cineva întreabă de condiţiile de obţinere a unui credit.
Nu semna cu ochii închişi – e un îndemn al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, adresat celor care apelează la serviciile băncilor din România.
Campania de informare a fost demarată ca urmare a unui val de reclamaţii de la cetăţeni. Directorul Autorităţii precizează că, potrivit unui raport al Băncii Mondiale nivelul de informare şi educare financiară a consumatorului