Intr-o perioada marcata de un flux de situatii economice negative, Ramu Yalamanchi, CEO-ul hi5.com, nu se gandeste decat sa creasca business-ul pe care l-a creat in urma cu sase ani. Daca ar fi sa vanda reteaua sociala pe care a fondat-o, desi nu este pregatit in prezent pentru asta, el si-ar pune intrebarea „este cel mai potrivit lucru pe care il pot face?”.
„Mi-e greu sa ma gandesc cum ar fi sa vand hi5.com. Nu mi-am pus problema asta pana acum insa, inainte sa analizez cateva chestiuni esentiale, cum ar fi plus valoarea pe care ar aduce-o o tranzactie utilizatorilor retelei sociale sau investitiile pe care le-ar atrage o astfel de actiune, mi-as pune intrebarea: este asta cel mai potrivit lucru pe care il pot face?”, a declarat Yalamanchi (foto) intr-un interviu acordat Wall-Street.
Licentiat in informatica la Universitatea din Illinois – Urbana, Champaign, antreprenorul ezita sa puna un pret pe reteaua care se bucura de o audienta internationala de peste 60 de milioane de utilizatori.
Mai mult, el sustine ca nu este inca pregatit sa vanda, mai ales pentru ca nu considera climatul economic actual ca fiind oportun pentru fuziuni si achizitii.
„Criza economica afecteaza pe toata lumea”, a spus Ramu Yalamanchi, chiar daca ea nu pare un impediment in dezvoltarea business-ului hi5.com, date fiind estimarile de crestere a veniturilor si profitabilitatii companiei in 2009 fata de anul precedent – de pana la 40 – 50%.
„Totusi, daca nu ar fi existat aceasta situatie economica nefasta, cred ca am fi crescut in acest an mai mult decat ne-am propus”, a adaugat acesta zambind.
Potrivit fondatorului, problemele cu care se confrunta hi5, in general, se rezuma la nivelul business-ului si tin de modul in care sunt recrutate cele mai potrivite persoane care sa implementeze o strategie viabila.
„Consider ca este o provocare pentru noi sa ga