Iar asta nu inseamna ca restul vietii se lipsesc de lenjeria intima, ci doar ca aceasta grija cade pe urmerii altcuiva.
Conform unui sondaj realizat de un lant de magazine din Marea Britanie, Debenhams, mamele si apoi sotiile barbatilor sunt cele care isi asuma aceasta responsabilitate, relateaza Daily Mail.
Barbatii isi cumpara singuri lenjeria intima doar cand incep o noua relatie. Pana la varsta de 26 de ani ei poarta chiloti clasici, iar de la 26 prefera boxerii, a mai reiesit din sondaj.
Potrivit unui reprezentant al Debenhams, poti sti daca un barbat isi cauta o partenera dupa numarul de piese de lenjerie intima pe care si le cumpara. "Daca cumpara mai mult de 31 de perechi pe an, ori incearca cu disperare sa o impresioneze, ori nu e ea cea aleasa".
Sondajul a aratat ca barbatii isi cumpara cei mai multi chiloti la 23 de ani, iar numarul pieselor achizitionate scade gradual pana la 33 de ani, cand e 0, aceasta fiind varsta la care marea majoritate a barbatilor sunt deja implicati in relatii stabile.
La 38 - 40 de ani, barbatii isi reamintesc de obiceiul de la 23 de ani, acesta fiind momentul in care multe relatii se sfarsesc, iar ei reincep sa-si caute o partenera.
Din nou, de la 44 de ani nu-si mai cumpara singuri chilotii, noua partenera fiind cea care ii scapa de aceasta grija. De aceasta data, pe viata, conform sondajului.
Iar asta nu inseamna ca restul vietii se lipsesc de lenjeria intima, ci doar ca aceasta grija cade pe urmerii altcuiva.
Conform unui sondaj realizat de un lant de magazine din Marea Britanie, Debenhams, mamele si apoi sotiile barbatilor sunt cele care isi asuma aceasta responsabilitate, relateaza Daily Mail.
Barbatii isi cumpara singuri lenjeria intima doar cand incep o noua relatie. Pana la varsta de 26 de ani ei poarta chilo