Directorul general al BMW Group România este optimist. Stephan Breschan consideră că piaţa auto românească îşi va reveni, cu siguranţă, în 2010, urmând ca până în 2015 să revenim la vânzări de peste 350.000 de unităţi anual. Deşi a trecut printr-un an greu, compania sa continuă investiţiile pentru ca în 2010 marca BMW să redevină liderul segmentului premium. Capital: Care sunt perspectivele pieţei până la sfârşitul acestui an? Cum vedeţi 2010? Stephan Breschan:
Directorul general al BMW Group România este optimist. Stephan Breschan consideră că piaţa auto românească îşi va reveni, cu siguranţă, în 2010, urmând ca până în 2015 să revenim la vânzări de peste 350.000 de unităţi anual. Deşi a trecut printr-un an greu, compania sa continuă investiţiile pentru ca în 2010 marca BMW să redevină liderul segmentului premium.
Capital: Care sunt perspectivele pieţei până la sfârşitul acestui an? Cum vedeţi 2010?
Stephan Breschan: Suntem într-o situaţie dificilă. Dacă întrebaţi acelaşi lucru 10 persoane probabil o să obţineţi zece răspunsuri diferite. Eu sunt chiar optimist. Nu spun însă că economia şi piaţa auto îşi vor reveni în următoarele trei luni. Cred că acestea vor avea rezultate similare ca şi ultimele. Noi suntem norocoşi pentru că lansăm două noi modele, BMW X1 şi Seria 5 GT, care ne vor ajuta să avem vânzări bune. Şi celelalte modele merg bine, mai ales X5 şi X6. Mai bine de 50% din vânzări sunt realizate cu aceste modele.
În 2010 cred că piaţa îşi va reveni uşor. Poate nu în prima jumătate, dar semestrul doi ar trebui să fie clar mai bun. Am dicutat cu câţiva economişti de aici, din România, şi ei nu erau la fel de optimişti. Ei consideră că şi în 2010 vom avea aceeaşi piaţă ca şi în 2009. Cel mult. Eu cred că a doua jumătate a lui 2010 va face ca vânzările pentru tot anul să fie mai mari decât cele din 2009. În 2011 sunt sigur că va fi mul