Monopolizarea covârşitoare a panourilor şi afişajelor electronice de pe domeniul public de către primarul Braşovului, George Scripcaru, (vicepreşedinte naţional al PD-L), în favoarea preşedintelui Traian Băsescu, îi asigură acestuia un avantaj incorect, dar eficient în municipiul de la poalele Tâmpei, din perspectiva apropiatelor alegeri prezidenţiale.
Mai mult, fostul premier Emil Boc a avut grijă să numească în funcţiile cheie pentru alegerile prezidenţiale doar oameni şantajabili, de la prefect la şeful Direcţiei de Statistică. În paralel, regia locală de transport, aflată sub conducerea Primăriei şi a Consiliului Local, pregăteşte în mod suspect scoaterea unui mare număr de autobuze pentru revizie, 80 la număr, de pe traseele publice, exact în perioada alegerilor, în luna noiembrie. Poşta Română urmează să fie şi ea utilizată pentru asigurarea victoriei lui Traian Băsescu.
AFIŞAJE STRADALE CONTROLATE POLITIC
În anii 2005-2008, primarul portocaliu al Braşovului, George Scripcaru, un apropiat al preşedintelui Băsescu, a înfiinţat cinci firme de media şi publicitate şi una de sondare a opiniei publice, respectiv SC City AD SRL Braşov, SC Fort Andes RL Braşov, SC Top Media SRL Braşov, SC Free Media SRL, SC Notorius AD şi SC Centrul SIS SRL, care se ocupă cu drenarea banilor publici din publicitatea stradală sau proveniţi de la firme care lucrează pe domeniul public al Braşovului.
Aceste firme sunt conduse de interpuşi ai primarului, în fapt angajaţi ai acestuia de la trustul său de presă, Liviu Deaconu şi Cristina Antonie, în calitate de asociaţi şi administratori. Profitul net cumulat realizat de grupul de firme controlat de primarul Braşovului, cu doi angajaţi, a fost doar în anul 2008 de 27,6 miliarde de lei vechi. Grupul de firme deţine însă monopolul afişajelor şi panotajelor stradale, în proporţie de peste 80%, care