Compania BizCampus a pus pe roate, pe 11-12 noiembrie, a doua ediţie a BizCamp, o tabără de business, care pune accent pe marketing, resurse umane şi comunicare bilaterală, cu scopul de a răspunde nevoii studenţilor de a se familiariza cu munca într-o companie de top şi de a observa impactul brandului personal la angajare. Aproape 1.000 de studenţi s-au înscris la seminariile şi atelierele de comunicare, marketing, relaţii publice, management şi leadership ţinute de profesionişti din domeniu. Aşteptările sunt mari şi de o parte şi de cealaltă.
Buna organizare a evenimentului ar stârni invidia oricărui om de marketing, mai ales că în spatele eforturilor de o lună se află o mână de studenţi. Cu mult entuziasm, nopţi nedormite şi multe convorbiri telefonice, Anca Matei, Maria Nistor şi Alina Anghel au adus studenţi şi profesionişti faţă în faţă pentru „lecţii” interactive de carieră şi dezvoltare profesională.
„Evenimentul este o ocazie pentru studenţi să înveţe şi altceva faţă de ceea ce le oferă facultăţile, să cunoască profesionişti şi să afle ce paşi în carieră au făcut aceştia”, explică Maria Nistor, cea responsabilă de comunicare şi relaţii publice. Şi pentru ea, ca şi pentru studenţii prezenţi, scurta tabără de business este o provocare: organizarea evenimentului, munca în echipă, rezultatele, totul înseamnă cumulare de experienţă care îi va fi utilă în carieră.
Reflectoarele pe practică
Dacă programele universitare româneşti oferă prea multă teorie, după cum se plâng studenţii, astfel de traininguri sunt ocazii de a deprinde practic noţiuni vitale pentru profesiile viitoare. „Eu am venit la BizCamp pentru a afla cum şi-au construit cariera trainerii şi, mai ales, deoarece cred că nu este suficient ce am învăţat la şcoală”, spune Simona Straton, o masterandă în Managementul Afacerilor, în vârstă de 22 de a