HotNews.ro publica in exclusivitate detaliile contractelor prin care Radu Mazare a cumparat stiri si publicitate, contractele fiind castigate de firmele partenerilor sai de afaceri. Potrivit anexelor, Primaria cumpara un minut de reportaj electoral la Tv Neptun cu 1.000 de euro, cu peste 500 de euro mai mult decat la Realitatea Tv, Antena 1 sau ProTv. In contractele de publicitate si in anexele lor se mentioneaza ca Primaria Constanta mai cumpara stiri si emisiuni live la posturile de radio si ca toate vor avea un caracter pozitiv. Radu Mazare sustine ca are "contracte beton" si ca a contestat in instanta amenzile administrative primite.
In doua contracte de publicitate, semnate in 2007 si 2008 intre Primaria Constanta prin Radu Mazare si Telegraf Advertising prin Sorin Strutinsky, se mentioneaza ca municipalitatea cumpara de la agentie servicii de publicitate care includ stiri, reportaje si chiar emisiuni.
Spre exemplu in contractul din 29 septembrie 2008 la articolul 4 al contractului se arata: "Prestatorul (Telegraf Advertising n.red.) se obliga sa execute serviciul de publicitate radio constatand in asigurarea spatiului de emisie necesar difuzarii anunturilor, comunicatelor si a altor materiale de inters public sub forma de stiri sau emisiuni".
La un alt punct al contractului se mentioneaza: Prestatorul se obliga sa puna la dispozitia Beneficiarului spatiul solicitat in maximul: 2 zile de la lansarea comenzii pentru anunturi; 5 zile de la lansarea comenzii pentru spoturi; o zi de la lansarea comenzii pentru stiri; pentru evenimente deosebite (anunturi, stiri etc.) care trebuie transmise imediat publicului, viteza de reactie este maxim 1 ora."
Cu alte cuvinte, Primaria Constanta cumpara spatiu editorial. In caietul de sarcini, in anexele contractului si in raportul de evaluare ale celor doua contracte se arata clar ca se v