Uneori, internetul prin fibră optică merge mai greu decât funcţiona dial-up-ul acum zece ani. Tot mai mulţi români se plâng de calitatea slabă a serviciilor de internet, dar şi de faptul că tehnicienii facturează şi costurile remedierii defecţiunilor ce apar din vina operatorilor.
Dacă aveţi probleme cu conexiunea la internet mai bine aşteptaţi să se rezolve de la sine pentru că echipele tehnice ajung greu şi, uneori, facturează şi costurile remedierii problemei. Victoria A. stă în cartierul Militari din Bucureşti şi are abonament la internet de la RCS&RDS de trei ani. Însă, de un an, de când operatorul a băgat fibră optică internetul merge tot mai prost.
„Nu înţeleg ce se întâmplă, din trei în trei zile îmi tot pică internetul, chiar şi de mai multe ori pe zi. Eu sunt web designer, muncesc de acasă şi am nevoie de conexiune non-stop, îmi dă RCS&RDS banii pierduţi pentru că nu am reuşit să-mi termin proiectele la timp?", spune Victoria A.
Firul-problemă
Ea a încercat în nenumărate rânduri să sune la call center-ul firmei, însă s-a lovit de nepăsarea celor de aici. „Am impresia că sunt doar nişte studenţi fără niciun fel de pregătire tehnică. După ce aşteptam câte 20 de minute să mi se facă legătura cu un operator, tot ce mi se spunea era să refac conexiunea la internet", adaugă ea. După ce a făcut sesizări peste sesizări, a reuşit să stabilească o zi în care o echipă să se deplaseze să verifice cablurile. Însă, a fost programată abia peste o săptămână.
„Mi s-a spus că trebuie să aştept, cei de la tehnic au şi ei programul lor, dar cum rămâne cu al meu?", se întreabă ea dezamăgită. Victoria A. poveşte că atunci când a venit o echipă, tehnicienii au verificat cutia unde erau cablurile de internet. „Au dat din umeri şi au spus că nu au ce face. Sunt prea mulţi abonaţi în bloc, iar firele de internet apasă unele pe celelalte şi de accea se ma