Deja utilizator al unui BMW Seria 7, Gheorghe Hagi va testa şi calităţile lui X1, cel mai nou model din familia bavareză şi o inovaţie în rândul segmentelor de piaţă deja existente. "Regele" va testa sportivitatea noului model timp de câteva luni, dar nu va renunţa la confortul limuzinei sale, ambele modele fiind oferite de Automobile Bavaria, în cadrul unuia dintre cele mai longevive parteneriate de gen de pe piaţa autohtonă.
BMW X1 disoune de mai multe variante de motorizare: una pe benzină cu şase cilindri şi trei versiuni diesel, cu patru cilindri. Propulsorul cu şase cilindri dispuşi în linie se află în echiparea modelului BMW X1 xDrive28i, dispune de un carter din aliaj de magneziu şi aluminiu, are gestiune a supapelor VETRONIC şi dual-VANOS, iar puterea maximă pe care o oferă este de 258 CP. BMW X1 xDrive23d are în echipare un motor diesel ce dezvoltă 204 CP şi dispune de tehnologia BMW TwinPower Turbo şi de injecţie directă common-rail. Motorul diesel din echiparea modelului BMW X1 xDrive20d furnizează 177 CP, iar cel de la versiunea BMW X1 xDrive 18d are 143 CP, ambele beneficiind de injecţie directă common-rail, precum şi de turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei. Modelul are o lungime de 4,45 metri şi este disponibil în şapte nunaţe de caroserie. (E.H.)
Deja utilizator al unui BMW Seria 7, Gheorghe Hagi va testa şi calităţile lui X1, cel mai nou model din familia bavareză şi o inovaţie în rândul segmentelor de piaţă deja existente. "Regele" va testa sportivitatea noului model timp de câteva luni, dar nu va renunţa la confortul limuzinei sale, ambele modele fiind oferite de Automobile Bavaria, în cadrul unuia dintre cele mai longevive parteneriate de gen de pe piaţa autohtonă.
BMW X1 disoune de mai multe variante de motorizare: una pe benzină cu şase cilindri şi trei versiuni diesel, cu patru cilindri. Propulsorul cu şase cilin