Într-un cadru festiv, ieri, la reprezentanţa Dacia - Renault 2, a fost lansat, la două luni de la prezentarea sa oficială de la salonul Auto de la Frankfurt, noul model Renault Fluence.
Sub sloganul „Călătoreşte business class", noul Renault Fluence apare pe piaţa auto internaţională la doi ani şi jumătate de la începerea procesului de întinerire a automobilelor gamei. „Iată că şi la Constanţa, cu o promptitudine demnă de invidiat, spre deosebire de anii trecut, se lansează noul Fluence, însă fără fastuozitatea cu care ne-am obişnuit", a declarat directorul Total Service International, dealer Dacia - Renault, Constantin Olteanu.
După cum a explicat directorul de vânzări al show-room-ului, Cătălin Moroşanu, gama de produse comercializată la acest moment este una complet nouă. „Suntem mândri că România a fost aleasă din primul lot de ţări care va începe comercializarea noului tip", a subliniat directorul.
Cu cel mai mare spaţiu în interior şi cu un confort de invidiat, cea mai bună maşină de high-class din segmentul său este cu 12 centimetri mai mare decât modelul anterior, Renault Megane. Un amănunt foarte important, chiar dacă face parte din gama automobilelor de high class, Fluence consumă doar 4,1 litri la 100 de km parcurşi. La fel de importante sunt costurile de întreţinere, foarte reduse. S-a mărit, de asemenea, limita maximă de kilometri la care trebuie să se facă revizia - 20.000 de kilometri, atât la motoarele pe benzină, cât şi la cele pe motorină. „Este cel mai mic preţ pe kilometru dintre toate modelele din acest segment prezente pe piaţa românească", a completat Moroşanu. Cât despre costurile de achiziţionare a automobilului, modelul pe benzină este vândut cu o garanţie de patru ani, în limita a 100.000 de kilometri, cu 12.900 de euro, cu TVA inclus. Modelele de echipare se ridică la patru: standard, expression, dinamic şi privilege. Tre