Operatorii nu-şi respectă prevederile contractuale deşi întrerup furnizarea serviciilor în prima zi de întârziere a plăţii. Deşi achită câteva sute de lei pentru un serviciu de cablu, internet sau telefonie, românii spun că se trezesc cu abonamente mărite şi cu facturi telefonice „încărcate”. Din spatele reclamelor operatorilor de cablu ce promit abonamente Tv la cele mai mici preţuri şi sute de minute în reţea apar în fiecare zi sute de reclamaţii.
Citiţi şi:
UPC şi RCS&RDS le întorc spatele clienţilorTimişoara: Bănăţenii protestează împotriva UPC pentru că a scos din grilă canalele italiene Conexiunea la Internet din Spania, mai lentă decât în RomâniaAmeninţată cu desfiinţarea, UPC va sta drepţi în faţa clienţilorUPC către clienţii care au primit somaţii: „Nu mai plătiţi nimic”Lacăt pe UPC Cluj!
Clienţii UPC, RCS&RDS şi Romtelecom din toată ţară sunt nemulţumiţi pentru că firmele de cablu le măresc abonamentele Tv fără să îi anunţe.
O ieşeancă, client al UPC, a apelat la Protecţia Consumatorului din acest motiv. Autorităţile i-au dat dreptate pentru că furnizorul a modificat suma într-o perioadă de un an, iar conform abonamentului nu avea voie să facă acest lucru.
La rândul lor, inspectorii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului (CPC) spun că trec pe la sediile companiilor RCS&RDS şi UPC de cel puţin două-trei ori pe săptămână. „Au fost situaţii când au fost aplicate şi amenzi de 10.000 de lei pentru neregulile constatate“, a declarat Tonel Cazacu, şeful CPC.
Clienţii mai reclamă faptul că primesc facturi „încărcate“ cu convorbiri către numere necunoscute. Iar aceast este reţeta perfectă prin care operatorii mai pierd din clienţi.
Facturi telefonice astronomice
„Mi-a venit factura mult mai mare şi când am cerut desfăşurătorul, am găsit apeluri căt