Compendiul universitarilor ieşeni Gheorghe Scripcaru, Vasile Astărăstoae, Simona Irina Damian şi Călin Scripcaru, ELEMENTE DE PEDAGOGIE MEDICALĂ, Editura Junimea, 2009, are drept epigrafe consideraţiile lui Skinner1), John Dewey şi Hubert2) referitoare la însemnătatea disciplinei şi se deschide, în loc de prefaţă, cu un „Raport pedagogic către Gr. T. Popa (Justificare privind educaţia medicală universitară)“. (...)
Publicitate „Raportul“ constituie, totodată, un istoric al demersurilor în domeniu, la UMF Iaşi, în ultimii 130 de ani, cu referiri precise la activitatea de profil, desfăşurată de profesorul Grigore T. Popa, care aprecia că „Universitatea este o instituţie de cultură şi ştiinţă ce iniţiază formarea unor mentalităţi de elită, consecutiv faptului că focalizează valorile umane ale timpului, devenind astfel un spaţiu privilegiat de întâlnire a acestor elite, cadre didactice şi studenţi deopotrivă, în scopul formării unor individualităţi profesionale şi al elaborării de direcţii ce concentrează valorile profesionale ale societăţii. (...)Articolul integral îl puteţi citi în ziarul nostru, Viaţa medicală. Compendiul universitarilor ieşeni Gheorghe Scripcaru, Vasile Astărăstoae, Simona Irina Damian şi Călin Scripcaru, ELEMENTE DE PEDAGOGIE MEDICALĂ, Editura Junimea, 2009, are drept epigrafe consideraţiile lui Skinner1), John Dewey şi Hubert2) referitoare la însemnătatea disciplinei şi se deschide, în loc de prefaţă, cu un „Raport pedagogic către Gr. T. Popa (Justificare privind educaţia medicală universitară)“. (...)
Publicitate „Raportul“ constituie, totodată, un istoric al demersurilor în domeniu, la UMF Iaşi, în ultimii 130 de ani, cu referiri precise la activitatea de profil, desfăşurată de profesorul Grigore T. Popa, care aprecia că „Universitatea este o instituţie de cultură şi ştiinţă ce iniţiază formarea unor mentalităţi de elită, consecutiv f