Noul Fluence este ultima carte aruncată de grupul Renault în lupta pentru revenirea pe prima poziţie în segmentul C al pieţei autohtone. Miza este uriaşă. Când unul dintre cele mai bine vândute modele ale unei game pierde, în numai doi ani, peste 9% din cota de piaţă deţinută în segmentul său, este clar că producătorul trebuie să reacţioneze cât mai repede. Aceasta este exact situaţia prin care trece acum marca Renault cu vehiculul său din clasa C, Megane. Dacă luăm în
Noul Fluence este ultima carte aruncată de grupul Renault în lupta pentru revenirea pe prima poziţie în segmentul C al pieţei autohtone. Miza este uriaşă.
Când unul dintre cele mai bine vândute modele ale unei game pierde, în numai doi ani, peste 9% din cota de piaţă deţinută în segmentul său, este clar că producătorul trebuie să reacţioneze cât mai repede. Aceasta este exact situaţia prin care trece acum marca Renault cu vehiculul său din clasa C, Megane. Dacă luăm în calcul şi faptul că românii au mizat în acest segment pe versiunile în trei volume, rezultă că Megane Sedan, mai mult chiar decât varianta hatchback, avea urgentă nevoie de o schimbare radicală pentru a se putea bate de la egal la egal cu noile modele ale concurenţilor de la Skoda, Ford sau Volkswagen. Aşa a apărut noul Fluence, înlocuitorul lui Megane Sedan şi modelul în care Renault îşi pune mari speranţe în încercarea de a recuceri primul loc într-un segment care ocupă mai bine de 30% din piaţa auto românească.
Cuvântul de ordine: upgrade
La testul organizat în urmă cu câteva zile în jurul oraşului Izmir din Turcia, oficialii francezi au ţinut să menţioneze faptul că Fluence este un model de clasă C dotat cu multe echipamente aferente claselor superioare. Asta, desigur, în combinaţie cu o majorare a spaţiului pus la dispoziţia utilizatorilor atât în habitaclu, cât şi în zonele destinate depozitării bagajelor