Anual, vreo 2.000 de persoane închiriază limuzine pentru un eveniment din categoria „o dată-n viaţă“ ori, mult mai rar, doar aşa, de fiţe. Criza a mai cernut din clienţi, rezervările se pot face acum şi în ultima clipă, dar o nuntă este o nuntă, indiferent de împrejurări, iar românii nu renunţă la plăcerea de a sărbători cum se cuvine. Pentru a-şi păstra clientela, firmele ce închiriază limuzine fie şi-au aliniat tarifele la rigorile crizei, fie şi-au îm
Anual, vreo 2.000 de persoane închiriază limuzine pentru un eveniment din categoria „o dată-n viaţă“ ori, mult mai rar, doar aşa, de fiţe. Criza a mai cernut din clienţi, rezervările se pot face acum şi în ultima clipă, dar o nuntă este o nuntă, indiferent de împrejurări, iar românii nu renunţă la plăcerea de a sărbători cum se cuvine.
Pentru a-şi păstra clientela, firmele ce închiriază limuzine fie şi-au aliniat tarifele la rigorile crizei, fie şi-au îmbunătăţit oferta de servicii, cu scopul de a-şi recupera, în doi-trei ani, zic patronii, investiţia. Bătălia cea mare pe această piaţă se dă, bineînţeles, în Capitală, unde există 23 de limuzine, din cele vreo 35 înregistrate în România. Cel mai vechi jucător, First Class Limousine, este prezent pe piaţă de 13 ani şi deţine cele mai multe vehicule: 11. Oraşe cu vad bun sunt şi Timişoara, Constanţa sau Piteşti.
În 95% din cazuri, românii închiriază o limuzină pentru un eveniment familial unde „trebuie să fii top“, cum spun antreprenorii din branşă. Absolvirea facultăţii este un alt motiv serios pentru a da tururi într-o maşină de lux. Doar unul dintr-o sută de români care închiriază o limuzină o face dintr-un alt motiv decât o nuntă sau un bal studenţesc. O face pentru că aşa se simte el bine.
Cele mai solicitate zile sunt, de departe, sâmbăta şi duminica. „Scoatem bani cam şase luni pe an. În rest, cam şomăm, fiindcă sunt posturi religioase“