Circa 2% din bucureşteni îşi fac cumpărăturile noaptea. Reţeaua Real crede că este loc de creştere, dar ambiţia sa de a se distanţa de competitori prin programul non-stop înseamnă costuri suplimentare destul de ridicate. Trafic, aglomeraţie, cozi interminabile la casă. Cel puţin trei motive pentru care merită să renunţi la cumpărăturile din timpul zilei şi să mergi la shopping noaptea. Totuşi, oferta retailerilor nu este foarte vastă. Magazinele din cadrul
Circa 2% din bucureşteni îşi fac cumpărăturile noaptea. Reţeaua Real crede că este loc de creştere, dar ambiţia sa de a se distanţa de competitori prin programul non-stop înseamnă costuri suplimentare destul de ridicate.
Trafic, aglomeraţie, cozi interminabile la casă. Cel puţin trei motive pentru care merită să renunţi la cumpărăturile din timpul zilei şi să mergi la shopping noaptea. Totuşi, oferta retailerilor nu este foarte vastă. Magazinele din cadrul complexelor comerciale se închid la orele 22.00-23.00, iar hipermarketuri precum Carrefour abia dacă au o singură unitate din reţea deschisă până la miezul nopţii. Potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piaţă Brand Behaviour, circa 300.000 de bucureşteni merg zilnic printre rafturile hipermarketurilor. Programul non-stop a fost până acum încercat de un singur grup: Metro. Întâi, prin reţeaua cash&carry cu acelaşi nume, iar de curând prin hipermarketul Real. „În 2007, compania a implementat, pentru o perioadă determinată, acest program pentru magazinele din Bucureşti. Am observat că orele preferate de clienţii noştri sunt 5:30-23:30. Astfel, am reanalizat cantitatea şi calitatea serviciilor oferite de Metro în intervalul 5:00-24:00“, spune Florina Secară, reprezentant al Metro.
Mai mare daraua decât ocaua
Real a preluat exemplul Metro şi a introdus program non-stop la magazinele sale din Bucureşti (în prezent, în n