Criza îi determină pe profesorii să facă reduceri la meditaţii. Profesorii apelează la strategii de marketing pentru a-şi atrage clienţi la meditaţii. Anunţurile pentru meditaţii la materii importante s-au înmulţit şi au apărut şi ofertele promoţionale.
Ofertele de meditaţii se adresează atât elevilor din clasele primare, cât şi adulţilor care vor să înveţe sau să-şi îmbunătăţească noţiunile despre într-un anumit domeniu.
O şedinţă gratuită
Pentru a mai face un ban în plus şi a-şi atrage mai mulţi elevi la meditaţii, profesorii apelează la diverse strategii de marketing. Prima este aceea de a da anunţuri la mica publicitate pentru a-şi promova serviciile.
Materiile la care se referă aceste anunţuri sunt cele incluse în programa pentru diferite examene: bacalaureat, tezele unice sau admitere la facultate. Mihaela P., profesor debutant de matematică, este dispusă ca în suma de 30 de lei pe şedinţă să meargă la domiciliul elevului şi să-i predea matematica Mai mult, pentru a demonstra că oferă pregătire de calitate, Miheala oferă şi primele câteva şedinţe gratuite. Dacă elevul nu este mulţumit de servicii, pot renunţa la meditaţii.
„Lucrez doar un elev pe şedinţa de două ore şi meditez pentru orice nivel”, spune Mihaela. În ceea ce priveşte preţul unei ore de meditaţie, există şi cadre didactice care îşi vând serviciile cu doar 10 lei, merg la elev acasă şi lucrează individual. „Abia am terminat facultatea şi din această toamnă sunt profesor de matematică. Trebuie să îmi fac un nume, deci caut să nu cer mulţi bani, dar să mă ocup de elevul respectiv. Doar cu banii de la şcoală nu poţi trăi”, spune Gabriel Z., profesor de matematică la o şcoală din mediul rural.
Rezultate garantate
Alţii garantează rezultatele obţinute în urma orelor particulare sau promit îmbunătăţiri rapide ale nivelului de cunoştiţe ale elevulu