Un studiu realizat de Nokia, liderul pieţei mondiale de telefoane mobile, arată că oamenii se bazează mai mult pe e-mail decât pe apeluri telefonice sau mesaje text atunci când trimit sau răspund la mesaje importante şi că aceştia petrec în medie 5 zile pe an răspunzând la e-mail-uri. Nokia a anunţat astăzi disponibilitatea telefonului mobil Nokia E72, creat special pentru mesagerie de afaceri şi personală, şi totodată a publicat un studiu care arată că oamenii se baze
Un studiu realizat de Nokia, liderul pieţei mondiale de telefoane mobile, arată că oamenii se bazează mai mult pe e-mail decât pe apeluri telefonice sau mesaje text atunci când trimit sau răspund la mesaje importante şi că aceştia petrec în medie 5 zile pe an răspunzând la e-mail-uri.
Nokia a anunţat astăzi disponibilitatea telefonului mobil Nokia E72, creat special pentru mesagerie de afaceri şi personală, şi totodată a publicat un studiu care arată că oamenii se bazează mai mult pe e-mail decât pe apeluri telefonice sau mesaje text atunci când trimit sau răspund la mesaje importante.
Studiul arată că oamenii petrec în medie cinci zile pe an – echivalentul unei întregi săptămâni de lucru – răspunzând la e-mail-uri. „Jumătate dintre utilizatori (46%) aleg să comunice prin e-mail, mai mult decât prin voce sau mesaje text, atunci când trimit sau primesc informaţii importante”, potrivit lui Ukko Lappalainen, vicepreşedintele Nokia.
Conform studiului, pentru jumătate din respondenţi (49%), prioritatea o constituie partenerii, urmaţi de şefi sau manageri (29%), colegi (23%) şi chiar clienţi (31%).
Studiu realizat de ICM pe un eşantion de 7.826 de persoane din Regatul Unit, Rusia, Spania, Africa de Sud, Emiratele Arabe Unite, Singapore şi Italia, în iulie 2009, are ca scop examinarea diverşilor factori care influenţează modul în care oamenii răspund la anumite subiecte şi situ