O campanie publicitară pentru Evian, care are ca protagonişti nişte bebeluşi pe role, a intrat în Cartea Recordurilor drept cea mai vizionată campanie online lansată până în prezent, cu peste 45 de milioane de vizualizări, informează Brand Republic. Execuţiile dramatizează sloganul Evian "Trăieşte tânăr!" şi arată un grup de bebeluşi pe role care execută o serie de numere de acrobaţie.
Campania urmează mecanismul unor spoturi virale de succes cum ar fi cel al Burger King pentru "pui subordonaţi", creat de Crispin Porter + Bogusky, sau viralul pentru Samsung LED. Rémi Babinet, fondatorul BETC Euro RSCG şi director de creaţie al Euro RSCG, agenţia care a realizat campania, crede că execuţiile arată că un concept creativ poate fi în egală măsură universal şi generator de rezultate.
Spoturile Evian Roller Babies, parte din campania "Evian Live Young" lansată la începutul lui iulie la nivel internaţional, au devenit în cel mai scurt timp virale şi au înregistrat peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube în doar trei săptămâni de la lansare.
În prima săptămână a campaniei, Evian a primit două premii de la reprezentanţii YouTube, pentru cel de-al doilea cel mai accesat clip în perioada 1-7 iulie şi pentru cel mai vizualizat spot în Franţa în aceeaşi perioadă. (Mediafax)
O campanie publicitară pentru Evian, care are ca protagonişti nişte bebeluşi pe role, a intrat în Cartea Recordurilor drept cea mai vizionată campanie online lansată până în prezent, cu peste 45 de milioane de vizualizări, informează Brand Republic. Execuţiile dramatizează sloganul Evian "Trăieşte tânăr!" şi arată un grup de bebeluşi pe role care execută o serie de numere de acrobaţie.
Campania urmează mecanismul unor spoturi virale de succes cum ar fi cel al Burger King pentru "pui subordonaţi", creat de Crispin Porter + Bogusky, sau viralul p