Când vine vorba despre vacanţă, preferinţele turiştilor români sunt destul de greu de clasificat pe categorii. Este o sarcină pe care am predat-o agenţiilor de turism, şi, în urma celor împărtăşite de reprezentanţii acestora, am identificat câteva stereotipuri, însă prea puţine sau diferite de la o agenţie de turism la alta. Mulţi reprezentanţi ai agenţiilor de turism au căzut de acord că tinerii, între 20 şi 30 de ani sunt cei mai dornici să călătorească şi î�
Când vine vorba despre vacanţă, preferinţele turiştilor români sunt destul de greu de clasificat pe categorii. Este o sarcină pe care am predat-o agenţiilor de turism, şi, în urma celor împărtăşite de reprezentanţii acestora, am identificat câteva stereotipuri, însă prea puţine sau diferite de la o agenţie de turism la alta.
Mulţi reprezentanţi ai agenţiilor de turism au căzut de acord că tinerii, între 20 şi 30 de ani sunt cei mai dornici să călătorească şi îşi doresc cât mai multe experienţe de acest gen.
Posibil să fie din cauza entuziasmului vârstei sau a concepţiei „Oricum nu o să petrec prea mult timp în camera de hotel!”, specifică tot tinereţii, dar turiştii de 20-30 de ani, indiferent că au venituri medii sau mari, nu pun prea mult preţ pe stele atunci când îşi planifică excursiile. În cazul celor cu venituri mari care nu insistă pe confort o explicaţie ar fi că îşi fac vacanţele cu grupuri de prieteni, care au venituri mai mici.
„Tinerii până în 30 de ani preferă să meargă în destinaţii din Europa, în formula weekendurilor prelungite, vacanţe scurte şi dese. Ei sunt cei care profită din plin de ofertele de bilete de avion low-cost şi optează cel mai adesea pentru confort redus, la unităţi de 2-3 stele”, a explicat, pentru capital.ro, Lucia Morariu, preşedinte Eximtur.
City-breakurile, rezervate turiştilor tineri
Aceeaşi tendinţă în alegerea destinaţiilor în rândul