Michael Mix, directorul de proiect al Autostrazii Transilvania, care isi va incheia mandatul in Romania la inceputul lui decembrie, afirma ca ritmul greoi in care au fost finalizati primii 42 de kilometri a fost cauzat si de numeroasele schimbari din Ministerul Transporturilor, precum si de faptul ca ultima portiune de teren a fost expropriata abia in luna august a anului curent.
"Tinta proiectului era ca pana in 2008 sa construim 170 de kilometri de autostrada, dar au fost foarte multe schimbari intr-o perioada relativ scurta de timp. De-a lungul mandatului meu au fost schimbati cinci ministri de transport, opt directori ai CNADNR si zece directori de proiect", a explicat intr-un interviu acordat ZF Mix, al carui mandat ia sfarsit pe 2 decembrie, dupa ce vor fi inaugurati primii 42 km ai autostrazii, pe sectiunea 2B (Campia Turzii - Cluj Vest). El va fi inlocuit de Mike Swinford, actualul manager de proiect al autostrazii pe care Bechtel o construieste in Albania.
Intrebat daca nu este dezamagit de ceea ce a fost realizat in mandatul sau, Mix a declarat: "Nu vad lucrurile asa, pentru ca am reusit sa dezvoltam un proiect si sa intensificam lucrarile pana la un punct cand romanii pot sa vada rezultatele". In plus, mai spune ca a invatat in cei sase ani si jumatate sa aiba foarte multa rabdare.
Reprezentantii Bechtel au fost acuzati in nenumarate randuri de reprezentanti ai guvernului si autoritati ca ritmul de lucru este greoi, insa managerul Bechtel afirma ca una dintre principalele probleme au fost ca ultimul teren a fost expropriat in luna august a acestui an, in conditiile in care in decembrie cei 42 km trebuie sa fie gata.
"Anul acesta am reusit sa demonstram ca atunci cand terenurile sunt expropriate si utilitatile sunt mutate, capacitatea noastra de a inainta este foarte ridicata. Am aratat acest lucru prin ritmul de lucru. Daca ne uita